Sevcny Kızlar kasap sucuğunu annem pişirmiş burnuma çok güzel koktu yedim meğersem yenmiyomuş gebeyken yiyen var mı
Htccndn Sevcny Canım iyi pişmişse yiyebilirsin ben doktora sormuştum yiyebilirsin dedi ama her zaman değil tabi
hakinh Ben yiyorum 😬 eşim kahvaltida kendine yapıyor bende ucundan yiyorum. Öncesinde pişiriyor çünkü bir şey olmadı şimdiye kadar 😁