Bendede oluyordu sürekli doktorum normal demişti. Dayanamayacak olursan yinede gel demişti. Çevremdekilere sorduğumdaysa doğumun geldiğinde ayırt edersin dediler bana vee 2 haftadır ara ara sancım oluyor şimdi 37+0 haftadayz, dün kötü oldum doktoruma sordum sancımın olduğunu,midemin de bulandığını baharatlı şeyler yeme dedi. Bekliyoruz bakalm 🙃