Ay kızlar inşallah bir şey yoktur. Bu ikinci gebeliğin aslında. Oğlumda ben hiç belirti kanama bulantı aşerme tiksinme vs yaşamadım hamd olsun. Ama bu gebelikte her şeyi yaşıyorum ve ilk gebeliğimmiş gibi hissediyorum 😃 hepimiz sağlıkla kulaklarımıza alırız inşallah 🙏🫶