Fatmaacylnn Rujindmrci 29+3 belli olmuyordu benim ki toxoplasma testlerim de sıkıntı çıktığı için şuan ilaç verdiler hamileliğin sonuna kadar kullan dediler en son 24+5 ken gitmiştim çarşamba günü tekrar gitcem hiç bu kadar uzun süre gitmediğim olmamıştı 💕
AnayimBenAna_ Rujindmrci bana doktorum ayda bir yeterli demişti ilk gebeliğimdede bu şekildeydi. Bişey olursa telefonla ulaşıyorum zaten kendisine
Tugba_turk46 Rujindmrci 17+4üz 2 haftada 3 haftada bir gidiyorum 11 gün sonra detaylı ultrasona gireceğim henüz cinsiyetimizi öğrenemedim🥴