Arkadaşlar merhaba,ben 20 kasım çarşamba günü dondurulmuş 5. Gün embriyo transferi oldum. Çift embriyoydu. O gün ağrım hiç yoktu. Perşembe günü sanki adetin ilk günü gibi sürekli karnımın alt tarafı ağrıdı. Cuma gecesi midem bulandı hatta uykumdan uyandım o hisle ve istifra ettim. Aynı zamanda cuma ve cumartesi sürekli sıcak bastı sürekli terledim. Bugün yani pazar günü sırt ve göğüs ağrısı yaşıyorum. Güldükçe göğsüm ve sırtım çok ağrıyor sanki çok kötü üşütmüşüm gibi. Bir de sıcak basmaları bitti üşüyorum bugün. Bir de ayaklarım hep buz gibi. Bunlar gebelik belirtileri olabilir mi sizce? Bir de yarın yani 5. Gün erken gebelik testi yapsam eğer varsa silik de olsa çıkar mı acaba? Sizlerde nasıl belirtiler vardı ve ne zaman başlamışlardı?