Masalceylan gecikmemin 2. Gunu yapmıstım canım negatifti , dedim yine aynı gecikiyorum , ama her gecikmemde baya agrılarım olurdu simdi yok hiç, benim olursa 3. Cocugum olucak , ben emziriyordum 4 ay oldu keseli ogunden beri gecikiyorum , sütümde kesıldı duzelmesi lazım ama yok , korunmuyorumda , kist filan yoktu en son , hayırlısı olsun ne dyim