Gulay123 üzülmeyin herkesin kendine göre bir zorluğu var. İlk 3 ay kanama yaşadım yani kaybetme riskim vardı.o zaman anladım ki en zoru bebeğimi kaybetme riskiyle karşı karşıya olmamdı. Yok midem bulanıyormuş, yok şuram ağrıyormuş.. O kadar boşmuş ki bunlara üzülmek..
Sağ sağlim bebeğinizi kucağına almak nasip olsun, gerisi unutulur gider