Arkadaşlar ben küçükkende bunu yaşıyordum okuduğum zamanlarda hocama gidip söyledim çok kötü oluyordum derste duramıyordum bana 0.5L sudan 2 tane bitirip lavobon gelince biraz bekleyip lavoboya çıkıcaksın dedi eğer ben içerim derseniz gerekirse 1L su için ben yaptım iyi geldi ve enfeksyonum geçti hamileyim şuan 5 aylık oluyor hayla ve hayla tekrarlıyorum o su taktiğini çok iyi geliyor ve gerekirse doktorunuzdan idrar yolu enfeksiyonu için suya katılan tozlar var ondan isteyin en etkili olanını ama hamilelikte bunun geçmesini beklemeyin her kadında geçsede tekrarlıyıcaktır ama dediğim şey çok işe yarıyor ben onunla iyi oluyorum bide bana bazıları zararlı dedi ama doktorumla konuşunca fazla sıcak olmadığı sürece sorun yok dedi pet şişeye fazla sıcak değil fazla soğuk değil ılık su koyup vajinamın oraya kokuyorum o sıcak tutarak ağrıyı alıyor bunları deneyebilirsiniz :)