Kze o toplumdan bıktım, nereye gıtsem karnım yok bebek gelısmıyor mu küçükmü sorun mu var dıyorlar, yok yanı karnım küçük ben ne yapabılırım? Geçen hafta nstye gırdım orda kadın kendısı de hamıle ustelık bana gelıp demez mı sorun olmadığına emın mısın doktorla görüştün mü karnın yok dıye. ya kılo onemlı degıl doğunca da alır onemlı olan organ gelısımı sağlığı ne bu takıntı mıllette anlamıyorum sankı herkes 4 kg doğurmak zorunda 34 haftaya gırıcem karnım yok bol gıynsem dışarıdan bellı olmuyor hamıleyım deyınce hadi canım diyorlar kılo da aldım 20 kg ama bı yere kadar