Senanur07 Çok aşırı bir kanama değil sadece lekelenme oldu ağrım vs de yok. Bunu yaşayan var mı korkulacak bir durum mu? Bu aralar biraz stres yaptım ondan olabilir mi?
mineay55 Senanur07 9 haftam da kanamam olmuştu ertesi gün doktoruma söyledim hemen ertesi gün randevu verdi ve her şeyin normal görünüyor söylemişti. Mutlaka doktorunuza Muayeneye gidin.
Beyzossssssssss Senanur07 enfeksiyon ile de ilgili olabilir , mutlaka muayene olun , idrar tahlili ve idrar kültürü verip enfeksiyon olup olmadığından emin olun