Belemirrr Kızlar ilk ayda ne gibi belirtileriniz oldu benimle paylaşır mısınız? Şuan adet sancısı gibi ağrı, halsizlik sürekli yatma uyuma isteği ve baş ağrım var.
oglumveben1 Belemirrr şuan bendede adet sancısı gibi sancı bel ağrısı ve uyuma isteği var regle 4 gün var bide adet zamanı gibi burun çevremde sivilce çıktı merakla bekliyorum ilk gebeliğimde de böyle belirtiler Vardı
Larraa Belemirrr Sadece adet sancısı gibi ağrım oldu. Başka belirti hissetmedim. 6. Haftadan sonra bulantılarım başladı🌸
Bett2206 Reglimde olan her belirti vardı kasık ağrısı sinirlilik hali göğüs hassasiyeti ekstra olarak baş dönmesi ve aşırı dalgınlık unutkanlık yaşıyodum😀
Belemirrr oglumveben1 ben işk gebeliğimi hatırlamıyorum ama hamile olduğumu o zman hissetmiştim şimdi de öyle bir his var içimde
oglumveben1 Belemirrr ben ilk hamilelikte hissettim hamile olduğumu ama hiçumutlanmak istemedim bundada öyle çok umutlanmak istemiyorum bi diyorum e aynı belirtiler belki vardır bi diyorum yok ya regl olacam gibi gecikme olmadan test yapmak istemiyorum beklemek de çok zor geliyor