Ben 1-2 defa sürdüm sadece. Tırnaklara sürüldüğü için cilt tarafından emilmez. Sürerken açık havada sürdüm solumamak için. Kokusu keskin ve ağır kimyasallar içeriyor sonuçta. Kuruduktan sonra çok sorun olacağını sanmam 🌸 Sadece yemek falan yapacaksanız ya silin yada eldiven kullanın yediğiniz gıdalara geçmesin 🌸