Esra4270 3 gün kaset testte silik çizgi çıktı bugün yapmamıştım ve bugün adet oldum ☹️ öyle çok umutlanmıştım ki bi tane de erken gebelik testi yapmıştım onda hayalet çizgi vardı bunlar neden oldu adet olacaksam ☹️😭
Eldgrn Esra4270 Bazen beta 1 2 değer oynar adete yakın o zamanlarda testlerde böyle silik çizgiler çıkabiliyor. Kan verdiniz mi ya test yanlış gösterdi olan 1 2 değeri var gibi algıladı yada kimyasal gebelik yaşamış olabilirsiniz
acelyaprak Kan vermiş miydiniz bazı testler yanıltıyor yada bazı kanamalar yerleşme kanaması olabiliyor
Esra4270 acelyaprak kan vermedim 5 gün gecikme olmuştu biraz daha bekliyim çizgi de net olsun diyordum ☹️
Esra4270 Eldgrn kan vermedim birkaç gün daha beklemeyi düşünüyordum ama nasip olmadı 😕 her zaman tek çizgi çıkardı ilk defa silik görünce var sanmıştım
Esra4270 sd18 gecikme oldu aslında neyse yarın için randevu aldım bide doktora sorayım rahim filmi çekilmiştim o yüzden de umutluydum
sd18 Esra4270 5 gün gecikmeden sonra adet olduysanız kimyasal gebelik ihtimali daha da artıyor. 10 gün gecikmeden sonra test yapın diyorlar bu süre içerisinde adet olursanız ümitlenmeyin diye
Esra4270 sd18 bence de kimyasal olabilir daha önce de gecikmede test yapardım hep negatif çıkardı o yüzden mantıklı geldi