Merak etmeyin geride kalacak bunların hepsi. Bebeğiniz büyüyüp gelişecek, nefes almayı öğrenecek. Benim ailemde erken doğum hikayeleri hep var en erken doğanı da ilk yeğenimdi. 31 haftalık doğdu 1500 gr bile yoktu hatırladığım kadarıyla. 1 ay küvezde kaldı ama sonuç olarak gelişti, tatlış tombik bir bebek oldu, sağlıklı bir çocuk oldu. Şimdi ise genç delikanlı olma yolunda ilerliyor 13 yaşında kendisi. Eski fotoğraflarına bakıyoruz bazen ilk doğduğu halden nasıl normal bir bebek haline geldi şaşırıyoruz ama onlar bizim tahmin ettiğimden daha çok mücadeleci. Emin olun siz de gün gelecek şimdiki fotoğraflarına bakıp hayret edeceksiniz 🌸🌸