NurAyse_nur Canım bazı gördüğüm postalarda erken haftalarda kanama alanından dolayı kese görunmeyebiliyormuş öyle dıyorlardı inşallah seninki de öyle bırşeydır.. Benim 12. Hafta sonlarında kese altında 1,5 cm kanama alanı varmış ama çok fazla kanamam oldu ve birsuru pıhtı duşurdum Allah korusun bebege bişey oldu sandım doktor vücut bır kısmını atar bır kısmını emer dedi, bazende yol bulup çıkar dedı bana sen fazla ayaklanma sürekli yatmaya calış ınsallah gönlüne göre olur hersey