xazall Yurt dışında yaşıyorum, dua edin hanımlar ilk hamileliğim, 🤲🏽 yarın doğum yapacakların Allah yardımcısı olsun güç kuvvet wersin. Normal doğum olacak benimki
Ebru_ebru xazall nerede yaşıyorsunuz merak ettim normal doğum olacağı için yarın nasıl doğumunuz olacak suni sancıyla mı ?
Fatoo33 Normal doğumda nasıl yarın olacağını biliyorsunuz suni ile mi başlatacaksınız öyleyse neden suni ile sorabilirmiyim. Bol şans Allahım yar ve yardımcınız olsun bende yurt dışındayım 39+1 bizde bekliyorum hala 😔
xazall Fatoo33 Gün veriyor sana doktor, o gün gidiyorsun suni sancı almadım. Normal hafif ilaçlar veriyorlar sancı açılma olsun diye
ikibebeliannis Fatoo33 bende Viyana da iki doğum yaptım canım ama bi problem mi var yoksa 42 haftaya kadar bekletiyorlar sancı vermiyorlar
Dnzyarenn Bende avusturya innsbrucktayım 38+2 yarın kontrolüm var. İnşallah her şey yolundadır. Normal doğum için günü nasıl planlıyolar? Hastane sistemlerini çok bilmiyorum günü gelince yatış mı yapıyolar?
Fatoo33 Dnzyarenn hayır canım günü gelince eğer herşey yolundaysa yaklaşık 2 hafta daha bekletiyorlar ondan sonra suni ile veya sezeryan ile yatış yapıyorlar
ikibebeliannis Fatoo33 hayırlı olsun doğumun inşaAllah az kalmış sana da ben 32 haftadayım daha hangi hastane de yapacaksın doğum
Fatoo33 ikibebeliannis Allahım sizinde yardımcınız olsun tek avazda inşallah hietzingde yapacam siz nerde yapacaksınız?
ikibebeliannis Fatoo33 bende ottakring Te Kızımı orda doğum yapmıştım çok memnunum İnşaAllah sizde memnun kalırsınız