DilekBodurr C-a_nana bilemedim valla 3-4 paket hurma bitirdim 37. Haftaya kadar çalıştım. Fırsat buldukça yürüyüp egzersiz falan yapıyorum ama benim kız gelmek istemiyor sanki 39+4 üz ve yavaştan endişelenmeye başladım 😃 oğlum 39+5 te doğmuştu
C-a_nana Gulbenvedat ben adaçayı hurma yürüyüş kaldırımmyürüyüşü felan yapıyorum ama tık yok sizin karnınız iyice düştü mü aşağı ?😂
Bh1006 R-veyda44 Gulbenvedat Bende 38+2 yim çatı ağrısı fena kızlar sizde de öyle mi yürürken resmen facia 😅 bide akıntı da artış oldu iki gündür bekliyorum bakalım ne zaman gelecek erkek bebesi bu arada ve ilk doğum 😅
Almad 38+4 benimdee hergün bugun mü diyerek uyanıyorum ama arada kasık ağrısı dışında ağrım yok. Hurma yürüyüş merdiven çıkma hergün yapıyorum. Durup durup çömelme hareketide yapıyorum 😂 en son 1 cm açıklık var dendi ama yok yokk yokkk herşeyin hayırlısı olsun en kısa sürede kucağımıza sağlıklı almak nasip olsun herkesee
Gulbenvedat Bazen ne yaparsak yapalım olmuyor ben çok aktif bi insanım sabah 7de kalkarim hiç yatmam ondan sonra gezmeye çıkarım doğru düzgün oturmam her gün hurma yerim squat yaparim merdiven çıkma desen ohoo evim 4.kat asansör yok yani kizlar bebeğin. Keyfi yerinde oldumu komandoda olsan gelmiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Cglglr 39+3 haftalık hamileyim. Hurma, ananas yiyorum squat yapıyorum. Plates topuyla egzersizler yapıyorum vs. Ama kızım gelmek istemiyorum daha ne yapabilirim bilmiyorum yani yapmadığım şey kalmadı. Bir haftadır 3 cm açıklıkla geziyorum ilerlemiyor açılmam
beyza36 Cglglr günümüz birebir aynıymış bende açıklık yarın bakılacak ama aynı durumdayız çok stres oldum 41.haftaya sarkacak diye . Çünkü doktorum öyle aman aman normal doğum yanlısı değil sezeryan teklif eder diye korkuyorum 😞 o kadar hareket ediyorum gelmiyor . İki kez çatı muayenesi yapıldı doğumu hiç tetiklemedi
R-veyda44 Bh1006 hemde nasıl bir ağrı oturduğum zaman kalkamıyorum kalktığım zaman oturmak istemiyorum karnımda iyice aşağı düştü 😃😃
rumeysa_1c Squat ,hurma ,ananas ,ilişki,merdiven in çık sonra aksak gebe yürüyüşü ördek yürüyüşü karnım hala yukarıda ama