Morkalpannesi benım de oldu ilk haftalar , kanama alanım da yoktu o zaman progestan kullandım iğne de verdi doktorum tedbiren daha önce kayıplarım olduğu ıcın.. Aspirin kullanıyordum onu kesti doktor idrarda enfeksiyon vardı o donem baya da yüksekti muhtemelen o yaptı dıye dusundum bol su tükettim yatıp dınlendım canım doktora git progestan yazar kullanırsın