Sum_123 Kızlar bu telefonu kullanan varmı aranızda? Parmak izi okuyucusu çok kötü ya sinir oluyorum acaba biyerde yanlış mı yapıyorum bilen biri benide bilgilendirirse sevinirim. 😊
Femay Sum_123 herhangi bir sorun yaşamıyorlar gayet memnunlar sizinki sorunlu olmasın servisle görüştünüz mü
Merve-dmr Sum_123 o markayı kullanmıyorum ama şey duymuştum aynı parmağınızı 2 3 kere kaydedin o zaman daha iyi okuyorlarmış 🥰
Larraa İlk çıktığında s22 ultra almıştım. Onda da aynı sorun vardı her seferinde şifre giriyordum. Hatta yüz okumada vardı yanlış hatırlamıyorsam o da aynı şekilde çalışmıyordu doğru düzgün. Bence Samsunglar genel olarak bu konuda pek başarılı değil ☺️
Sum_123 Larraa of evet ya sinir oluyorum dedim acaba bana mı öylesi denk geldi😂yüz okumada fena değil okuyor ama karanlıkta açmıyor mesela ama eşimde Apple var okadar iyiki yüz tanıması uzaktan bile açıyo karanlıkta açıyo hemde 1 saniye bile sürmüyo çok iyi ama işte boykot olduğu için almak istemedim 🥲
Sum_123 Yazmelegi_ ama ultra daha iyidir belki. Şıp diye açıyo mu değdiği gibi yoksa bir saniye basılı tutuyomu yada yüz tanıması nasıl karanlıkta açıyo mu veya uzaktan vs şıp diye açılıyomu😂
Booksandcats S23 kullanmıyorum ama son 2 telefonum samsungtu hala kullanıyorum asla algılamıyor 😂 nadiren algılarsa da ben boş bulunup ekranı kapatıyordum 😂😂 komple şifreyi kaldırdım rahat ettim
Sum_123 Booksandcats bende en son parmak izini kaldırdım desen yaptım. Telefon çok iyi kamerası vs vs memnunum ama parmak izi kötü yüz tanıması idare eder şuan desen yaptım bide yüz tanıma açık yüzümü tanıyıp açmazsa desen giriyorum🤣