Oğlum şu anda 14 ay 25 günlük ve 13.5 aylıkken hamile olduğumu öğrendim daha doğrusu planlı istenilen bir hamilelikti. Eskiden büyüklerimiz emzirme için süt zehirler, bebeğe yaramaz eğer hamileyseniz diyorlarmış. Doktoruma danıştığımda 1-2 ay daha emzirebilirsin fakat bıraktırmaya alıştır dedi. Aradan 2 hafta geçti sürekli her emzirdiğinde huzursuz hissediyordum ve çok emen bir bebek oğlum halsiz düştüğümü de fark ettim. 14.ayın ilk sabahında bir an da kestim emzirmeyi sonlandırdım. Meme bitti, meme yok annecim diyerek sarıldım. İlk 2 gün çok fazla zorlandım meme için krize giriyordu o ağladıkça bende ağladım onunla… Fakat bu durumda annenin dayanıklığı ve kararlılığı çok önemli. Asla göğüslerimi göstermedim uyuduğum da dahi uzun kollu giydim görüp üzülmesin diye. Ve 5 günde tamamen alıştı :) ne emzik ne devam sütü alan bir bebek değildi ve devam sütü ile devam ediyoruz şu anda zor da olsa alıştı biberona.