Dün kontrolüm vardı kızım 23 haftalık oldu şükür 🌸 her şey yolunda dedi doktor iri gelişimi ileride bir bebek dedi ama sanki bana fazla gibi geldi. Evde de değilim oğlumun eski USGlerinden de karşılaştırma yapıyordum normalde
1000 Gr ve 39 cm çıktı. İri bir bebek olması sorun değil ama aklıma acaba gebelik şekeri tarzı bir durum var mı diye geldi. Oğlumda çıkmamıştı gebelik şekeri vs. Zaten 15 gün sonra tekrar gidicem şeker yüklemesi için. Yine de işte annelik bir tereddüt ettim.
Şu an şekerden şüphelense doktor söylerdi değil mi? Veya yükleme öncesi de fark ettiği bir şey olurdu? Suyu vs her şey normal dedi. Ben kendim kilo almadım henüz hamile kaldığım kilonun altındayım hatta. Hani şeker olsa illa belirtisi olur muydu