Neferut 6 yaşındaki oğlumun bir sözü var. “Herkesin önünde bir ayna vardır. Karşıya ne söylerse aslında kendisi o dur”. Bende bu sözü kendisine hediye ediyorum😉 Biz kimseye uslüpsüz bir söz söylemedik. Ama dini hususta bir bilgiye sahip olmadan bu dinde doğru değil denilmez. Güzelce uyarıldığında da karşıya hakaret edilmez. Kendi eğitim, akıl ve edep seviyesini göstermiş oldu👏🏻