newmommmyy2 Ya hanımlar yememem gerektiğini biliyorum ama canım acayip şu aç bitir salamlardan çekti bir seferlik yesem bişey olmaz herhalde yiyen oldumu??
Baby_B newmommmyy2 ben yemedim 6.aydayim.Ama sucuk canim cektigi icin evde baya pisirip yedim gecen hafta.birkac kez… Salam yemezdim ama asiri caniniz cektiyse belki 1 tane yenir ekmegin arasina kasarla koyup.1 paket yiyende vardir canim ama önerilmiyor
newmommmyy2 Baby_B valla hiç canım istemez aslında bikaç defa sosis çekti onda durdurdum kendimi ama resmen burnuma kokuyo şimdi
dygsss newmommmyy2 canının çektiğini yemezsen de iyi bişey değil pişirerek az miktarda ye bence cok abartmadan