Agrı mı sancı mı tekme mi yani ne oldugunu anlayamadıgım bişey ama can yakıcı oldugu için tekme oldugunu düşünmüyorum cok uzun sürmüyo akşamları daha çok hissediyorum karın bölgeme yakın olsa ve bu şekilde acıtmasa tekme falan dicem ama doguma yakın olan tahim sancısına benziyor ve 2 sezeryanım var tarif olarak dikişlerimin alt bölümünde kalıyo ve tek tarafta oluyo başına gelen var mı ne olabilir
15 hafta 1 günlük hamileyim