Selam kızlar çok ümitliydim aslında, karın ağrısı, baş ağrısı acaba belirti midir yoksa regl mi olacağım derken hop test yapmaya gerek kalmadan regl oldum. 🥹 hayırlısı olsun diyorum vardır elbet zamanı. Pkos’um var, kilo verip sağlıklı beslenmeye döneceğim. Bir de öyle deneyelim bakalım. 😊