Ezgisnl Kızlar iyi akşamlar sabah kalktığımda tuvalette pıhtı geldi peçeteye bende doktora gittim hemen ilk önce ultrasondan baktı bebeğimi gördüm gayet hareketliydi kalp atışı var dedi öğlenden sonra da alttan muayene etti kanama yok rahim uzunluğun çok iyi düşük tehlikesi gözükmüyor dedi ama benim hala böyle pembemsi bir akıntım var neden olabilir böyle bişey başına gelen var mı
Merveberre Ezgisnl bende 10 haftalık gebeyim kanamadan oluyor lekelenmede dok gidiyorum yeri iyi etrafında kanama yok bebek iyi ama bu sorun geçmiyo neden kaynaklı bilinmiyor canım
GamzeTopluKk Ezgisnl erken haftaniz , ağrı var mı bilemedim ama insan tedirginlik yaşıyor kanama olunca
Ozgektn Ezgisnl benim akıntım vardı enfeksiyondan dolayı. Senin yaşadığı duruma örnek verip yerleşme kanamasıda olabilir endişelenme demişti 11. Haftada
Ozgektn Ezgisnl aynen alttan muayene kesin sonuç veriyor. Kontrollü ilerlersin artık çok da kafana takma her türlü şeyi araştırmışsındır şimdi sen ☺️ Aynı süreçlerden hemen hemen geçtim Allah’ıma emanet dedim hep 🙏🏻 Rabbim korusun miniğini
Alp-oyku123 Merveberre benimde 2 gündür yoğun kahve kanamam var rahim ağzında pıhtı gördü eski kan mı acaba bu
Ezgisnl Ozgektn aynen canım ilk gebelik olunca birde etrafımda tecrübeli biride yok doktora güvenicez yapıcak bişey yok 😁
songul123 Alp-oyku123 kahverengi lekelenme eski kan olarak adlandiriliyor aktif kanama kırmızı yada pembe olur canım