4 sene oldu doğum yapalı normal pijama takımı almıştım 2 tane yeterli oldu hastanede. Sabahlıklı olanlar sonradan kullanılmayacak diye almadım iyi ki de almamışım üzerime de ince triko hırka almıştım üşüyünce giymiştim. Hırkayı da normalde hala kullanıyorum. İkinci doğumum yaklaşıyor aynı şekilde hazırladım yine pijamaları.