Merhaba hanımlar biz 40+3 olduk cuma günü kontrole gittim 2 cm açıklığım vardı suni sancı vermeyi teklif ettiler istemedim evde sancım olsun diye bekledim ama sancım falan yok dün de nişanım geldi ama bebek hareketli herhangi bi sıkıntı yok o kadar hareketlerde yapıyorum ama gelmeye pek niyeti yok galiba benimle aynı durumda olanlar var mı acaba