seda_ay Bunu kullanıp memnun kalan varmı doktor banada verdi dün kullanmaya başladım malum biraz fiyatı pahalı 1200 TL o yuzden inşallah işe yarar
sevgibeybi seda_ay ben iki ay kullandım. 3. Ay almadım gebelik bekliyorum bakalım nolcak 😏 Ama kan değerlerim düzeldi iyi oldu. Aman aman fark görmedim yine de
sevgibeybi seda_ay inşallah 😇 Çift taraflı çikolata kisti var. Amh da yüksekti. Gittiğim diyetisyen vermişti bana da. 3 ay kullan dedi 2. yeni bitti. Eğer gebelik yoksa 3. Kutuyu da almayı düşünüyorum.
sevgibeybi seda_ay ilaç doğum kontrol hapı. Gebelik düşündüğüm için de veremiyorlar. Gebelikle çözeriz inşallah 😃
seda_ay sevgibeybi hayır iki düşüğüm vardı kan pıhtılaşmasından kaynakliymis genetik sonucumda sanırım ama doktorum garantiye almak amaçlı bunu coraspin duphomen filan yazdı
Eri Merhaba kullandığınız takviyenin rengi nasıldı bende yeni aldım hepsiburadadan aldım. Turuncu rengi herkes eczaneden alanlar kırmızı diyor ama genel olarak değişmiş tadı ve rengi marka öyle açıklamış satıcı bize öyle diyor
sevgibeybi Eri 3 ay 3 kutu kullandım. Kırmızı, turuncu, sarı idi hepsi farklı yani. Üçü de aynı eczane olduğu için pek sorgulamadım.
Eri İçimi çok rahatlattınız demekki bazen içeriğin rengi değişiyor ya bende şüpheye düştüm herkes demiş kırmızı olması lazım diye satıcı da diyor bizimmmüdehalemi yok orijinal diye