hknbsrsura hamilelikte troit yuksekligi yaşayan varmi bugün tahlil sonuclarimda troit yuksekligi çıktı doktor okul çağındaki cocuklarda zeka geriliği yapabileceğini söyledi çok korkuyorum acaba bebeğin sağlığını etkilermi😣😞
Yalinn8 hknbsrsura canim %80 imizde oluyor zannederim,bazisinin oncesinde oluyor bazisini hamilelik tetikliyor, ilacla dengeliyorlar, ilac yazar zaten dr un, dogru ve duzenli kullan sıkıntı olmuyorr😉
Melike26 hknbsrsura ilaç kullanman gerekiyor. Doktorunuz korkutmak yerine neden çözümünü söylemedi acaba. Endişelenme canım dahiliyeye git ilaç veriyor değerine göre doz ayarlıyor. Her sabah aç karnına içmen gerekiyor. Bir çok hamile de yaşanan bir durum. Sıkma canını
Deletedmom667 hknbsrsura canım hıc panık yapma doktorunun verdiği ilacı duzenlı kullanman onemlı. eger tsh ın sıkıntılı olur birde ilacı kullanmazsan skntı
secilertu hknbsrsura onlar nasıl cümleler gerçekten çok sinir oldum 😡 bende de yüksekti değerlerim ama ne dahiliye ne kendi doktorumdan böylesi yorum duymadım.. ilaçlarla normal düzeylere iniyor inşallah da bir sorun olmaz korkmayın ilaçlarınızı aksatmayın problem olmaz Allah’ın izniyle
Esra3890 Bende de yüksekti canım 4 çıkıyordu tsh 75 mg levitron kullanıyorum hamileligimin başından beri düzenli her ay baktırıyorum 12 haftalık hamileyim ilacını kullan düzenli kontrollerini yaptır hiç bişey olmaz Allahın izniyle
hknbsrsura hepinize çok teşekkür ederim ilaç verdi doktorum bir hafta sonra tekrar gidip baktircam düzelme varmi yokmu diye esimde aileside çok panik olduk sıkıntıdan ağladım sagliklica bi kucagima alsaydım 😥😮
Bernatavsan hknbsrsura bende tsh yüksek çıktı hamilelik tetikledi her gün düzenli aç karnına doktorun verdiği ilacı kullanıyorum 15 haftalık hamileyim 2.kontrolüme gittiğimde tahlil sonuçlarımdaki değerler normal seviyeye düştü ama ilaç kullanmaya devam ediyorum düşük seviyede tutulması gerekiyor şuan korkulacak bi durum yok