Haticeyn Eğer hastaneden ve hizmetten beklentin çok yüksek değilse tabiki de git o hastaneye 😊 Berçem Hanım hariç bütün doktorları deneyımledim gebelik öncesi Nihan Hanım hariç ilgi göremedim.. Onunda hem ultrason cihanızını hemde hastane sistemini begenmediğim için bıraktım . Daha önce de bu hastaneyle ilgili yorum yazmıştım uzunca belki denk gelmişsindir , doktorlar iyi olabilir mesleklerine saygı duyuyorum bu çok ayrı bır konu ama hastane sistemi çok kötu ben hıcbır şekilde memnun kalmadım mecbur kalmadığım sürece adım atacağım bir hastane asla değil 😌 Sağlıkla kucağınıza alın ınsallah ❤️ Eğer imkanınız varsa lokman hekim hastanesini önerebilirim