Maya07 Merhabalar ben 14 yıldır tiroid hastasıyım tiroid kanseri papiller tiroid bezlerim alındı. İlaç kullanıyorum. 6 haftalık hamileyim tshıma baktırdım 9 çıktı doktor ilacımı değiştirdi bu durumda olan tiroid hastası anneler tecrübelerini yazabilir mi