Pink29 merhaba canım, evet bende her gun kaç çamasır degısırdım banada doktorum koku ve kasıntı yoksa sıkıntı degıl akıntı normal demıstı. Suan doğurdum bebiş 1 aylık bır sorun yasamadık cok şükür bir kez sadece akıntı için gebelıkte fıtıl kullandım gectı gerı tekrar ettı kullanmadım sonra. Çatı muayenesi yaparken ebelere de demıstım akıntım çok diye onlarda o zaman bır sorun soylememıstı