Mejsa 15+1 olduk bugün bazen böyle karnımda belimde sancı hissediyorum ne çok zorlayacak bir ağrı ne de hissettirmeyecek bir ağrı başka anormal bir belirti yok o yüzden zararlı bir durum mudur değil midir emin olamadım böyle bir şey hisseden oldu mu
Mejsa 58ee büyüme ağrısı öyleyse hissettiklerimiz muhtemelen aynı dönemlerde hissettiğimize göre. Öyle olduğunu düşünmüştüm ama yine de emin olmak istedim. Benim de bu hafta sonunda kontrolüm ona göre erkene mi çeksem diye düşünüyordum
Nessee34 Bende 15 haftalıgım benımde aynı agrılarım vardı. Doktor kanama olmadığı sürece sorun olmaz demıstı