Muzaffer Ocak ayında yöutla açtığım postu tekrar ediyorum . Adet oldum yine tutturamadım . Uvulasyon testi ile denemiş yumurtlamayı yakalamış değerlendirmiştim . Kürtaj sonrası bu 3. Adetim oldu . Durmak mı ? Asla yok 😂 aynı istek ve heyecanla Şubat ayını karşılıyoruz. Bir konu başlığı bir çok kişiyi bir araya getirdi . Bu dayanışmayı bu ayda sürdürüyoruz 🙏
Busracetin Muzaffer subatta ben de varim , adetw 6 gun kala erken gebelikte negatifi gorunce uslu uslu adetimi bekleyenlerdenim 😊 tabi ki şubat ayina umutla bakiyoruz 🍀🍀
cilm benimde umutlarım bu aya kaldı😄 ovulasyonla yakalayıp degerlendirmiştik ama olmadı ocakta.. bakalım bu ay nolucak🤗
Muzaffer Busracetin daha var mı gününe anlamadım . Varsa Ocak aynıya kaldı umutlarda devam ediyorsun o halde 😂🤭😘
Ggggggggggg Busracetin benim de adetime üç gün var şimdi erken gebelik testi yaptım negatif 😕 şubata kaldı gibi görünüyor 😌
Deletedmom0036 Ben bu ay incir kürüne başladım yararlı olduğunu duydum bakalım nasıl olcak bide yumurtlama gününü nasıl değerlendirmeli? Ben bu ay günümü kaçırmadım ama yine de gebe kalmadım daha ne yapmak lazım acaba, takdiri ilahi bu olsa gerek, bzişm istememiş yetmiyor allahın da vermesi lazım 🙄
Muzaffer Deletedmom0036 öyle takdir rabbim isteyince verecek. Ama bu kür yada diğer yöntemleri konuşalım burada başlayalım hepimiz .🙏
Sofita Deletedmom0036 benim doktorum yumurtlamadan 3 gun once ve yumurtlama dan 1 gun sonraki sureci degerlendir demisti. Spermler 3 gun kaliyomus icerde. Bir de ay boyunca gun atlayarak iliski cunku erkekte sperm birikince olasilik artiyomus diye biliyorum. Iliski sonraai yatin baya hemen kalkmayin bu da baya faydali olmustu ben de.
cilm Muzaffer tabiki canm öyle.. bu ay bütün isteyenlerin yüzü güler inşallah. bekliyoruz dört gözle☺
Muzaffer Mhomhomho biz iki ay olcak böylemtoplanıp moral veriyoruz bir birimize . İnşallah senin bebeğin karnındadır annesi 💕
Deletedmom0036 Muzaffer tabi canım zamanını bekliyor, incir kürü adetin ilk günü başlamak gerekiyormuş ama ortalarında başlayıp yarar gören de var bu yöntemle çok kişi hamile kaldığını söyledi yumurtalıkları direk etkiliyormuş olgunlaşma ve çatlama için
Berilikom Sağlıkla inş iyi haberler alırsınız isteyen herkese nasip etsin Allahım kucağımızı boş bırakmasın ama ne kadar beklenti içine girer ve stres yaparsanız o kadar ertelemiş oluyorsunuz hayırlısıyla sabır🙏😘
Muzaffer Berilikom biz geçen ay burada toplamdık sohbet ettik yararlı bilgiler paylaştık . Hayırlısı ile rabbimize teslim olduk . Elbette sitres herşeyin düşmanı . Bekliyoruz hayırlısı ile
Muzaffer Deletedmom0036 o halde tarifine bakıp yapalım benim bitti adetim ama yinede yapayım sonuç olarak sağlıklı bir şey
Ggggggggggg Deletedmom0036 üç dört inciri kaynatıp suyunu mu içiyoruz bi de şu kadar gün uygulamak gerek diye bişey var mı 🙄 benim adetime üç gün var daha ama erken gebelik yaptım negatif 😕
Muzaffer Mlke canım benim nasip bak Ne bekliyorduk Ne oldu 😂 olsun sağlığımız huzurumuz yerinde çok şükür 🙏