Kizlar biz uyuza yakalandik 2 3 ay once bitti ve ben bugun asiri derecede kasiniyorum ellerim ayaklarim bacaklarim ve ayak parmaklarim tekrar uyuzmu diye korkuyorum ama cikan yara yok sadece kasinti var kasimaktan kizartiyorum ama uyuz lezyonlari yok sizce bu gebelik kolestazi dedikleri sey olabirmi 38 haftaligim yoksa uyuzmu