minikbebegim06 Nymphaaa sizin her türlü stresinizden bebeğiniz de etkilenir stres gebelikte hiç olmaması gereken bir şey keşke başarabilsek 😞
Nymphaaa minikbebegim06 bazı şeyleri bana yapılanları yediremiyorum o yüzden şuan çok üzgünüm inşallah ona bişi olmaz allah Bağışlasın onu
Neferut Nymphaaa Aynı şekilde benimde helal etmediğim unutmadığım çok şey var benim de hamileliğim hep stresli üzülerek geçti
mavisevenanne Üzüntülü ağlamalı isyanlı bir hamilelik yaşadım ilk zamanlarda özellikle şükür olumsuz bir şey yaşamadım. Bir kaç baş ağrısı ve tansiyon oynaması yaşamıştım ama. Taa ki 24 haftada yaptığım araba yolculuğu sonrası 3 gün haraket hiç hissetmedim o yolculuğun akşamı baş belaları yine beni üzüp ağlatmayı başarmıştı ve ben atlatamadım onu. 3 gün sonra doktora gittiğimde yolculuk yaptım 3 gündür bebek haraket etmiyor dedim doktor yolculuktan bir şey olmaz sen strese mi girdin dedi ben de evet 3 gün önce üzücü ağlamalı bir şey yaşadım dedim bebeğe baktı ve sen üzüldüğün için bebekte annesini yormamak için haraketlerini yavaşlatmış dedi. Üzülmek yolculuktan daha tehlikeli dedi. O an anladım benim bu dünyada en iyi anlayan hisseden kişi karnımdakiydi ve o minicik kalbiyle beni hissedip düşünüp yormamak için davranışlarını yani haraketlerini yavaşlatıyor beni daha fazla yormamak üzmemek için koca koca insanlar seni parça parça ederken sen o kendini bilmezler için o minicik kalbi yoruyorsun üzüyorsun ki seni sadece düşünen o minicik kalpken hem de. Ben o vakitten sonra eşime dedim ki beni daha doğmamış çocuk bile anladı ne sen ne o vicdansız ailen anlamadı ya benden bebeğimden uzak durun ya da bebeğimi üzeni hiç acımam ben üzerim. Eşimin davranışları daha temkinli oldu şükür.
Nymphaaa mavisevenanne minicik bir kalp gerçekten beni düşünmüyorsan onu düşün diyorum eşime ama anlamıyor tüm sorumlu ben mişim gibi davranıyor oysa ki sabah sadece ekmek almasını söyledim ve almaya gitmedi evdeki hamur işlerini yersin bişi olmaz dedi ve ben gittim aldım. Ama sonrası susmadım çünkü yediremedim neden bana bunu yaptığını bir ekmek dimi oysa alırım sen ye yeter ki diyebilirdi dimi ben mi çok ince düşünüyorum
mavisevenanne Nymphaaa hava soğuk hafta sonu ve erkekler rahatına düşkün varlıklar. Ekmek almaz diye değilde bazen ekmek almaya vakit olmuyor uymuyor vs diye denk geldiğimde fazla alıp dolapta bir tane dilimli ekmek. 1 tane bazlama paket, annem verdiğinde 1-2 köy yufkası vs atıyorum öyle vakitlerde çıkarıp tüketiyoruz sonra denk geldiğimde fazla alıp tekrar stoğu yeniliyorum. Kocanın nazını çekme tetbir al bunu ekmek için söyledim ama her konuda her zaman böyle tembel umursamazsa huyu budur sana has bir davranış değildir elbet ama can sıkıcı bir durum tembel umursamaz biriyle bütün sorumluluk herşeyde sende olursa çok yorulursun. Hatta bazen tembellik yapmak istediğimizde geç uyanınca diyorum ekmekle uğraşma gel krep yapayım dediğimde oluyor. Kendini üzme sakin kafayla düşününce çare bulursun canım kendini üzdüğüne yorulduğuna değmez. Bunları sana fikir olsun diye örnekledim sen kendi yorumunu katarsın. Neye kafayı takarsan katlanıyor herşey üst üste binip dağ oluyor gözünde
Neferut Nymphaaa haftaya pazartesi doğum yapacağım tek istediğim sağlıklı bir şekilde kavuşmak keşke yanımda olup yoldaşım olsaydı