tecrubeliiannee 10+4 deyim kızlar bu zamana kadar bulantım pek yoktu 10. Hafta itibariyle bulantim başladı azalması gerekmiyor muydu normalde bir de hiç yemek yiyemiyorum hemen midem bulaniyor
melissannesi tecrubeliiannee canım ben gece haftalarda 12 haftamda bi bulantı kusma yaşadım restorana gitmiştik bayıldım tansiyonum düştü Dr gittim tathlil vs salgın varmış ona yakalanmışım şükür geçti Belki seninde öyledir Bendede jiç yoktu hatta cok sevinmiştim derken öyle olunca korktum ama geçti şuan şükür