tubavarlikk Ay sanki bebeğim doğacak çıkacak gibi oluyo , sanki kaçıracak gibi oluyorum aşağıya pıtır pıtır vuruyo ödüm kopuyo
Aslanmom1 tubavarlikk O haftalarda henüz baş aşağı durmadıkları için ayaklarıyla sürekli vajina kısmına vuruyolar😅 Sen bide 36ya gelince gör baş aşağıda olduğu için bacaklar ağzımdan cıkacak nerdeyse. Kaburgam ağrıyor artık 😂
Annelikmghb tubavarlikk korkma canım tekmeledigi yer mesane biz öyle hissediyoruz 35 haftaligim hala da dönuyor mesanemi cürüttü 🥲
Guzelanne56 tubavarlikk 33 üm ayak cıkıcak dıye korkuyorum bazen yukarıda bazen asagıda degısıyor gerı sureklı
tubavarlikk Aslanmom1 Allahııım 🥲🤣 yukarı tekme yemek daha fena desenize , ne zor maceralı birşeymiş hamilelik
Sekesek 33 haftalığım bebeğim ters başı yukarda😣 dönermi sizce böyle olup sonra dönen varmı normal doğum yapıp
Figen1-2 Sekesek Bende şu an 33.6 dayım be başı midemin altında dönmemiş. Bende merak ediyorum. Kimisi son doğum anına kadar döner daha diyor. Ama 38’e kadar dönmezse de sezeryan diyorlar. İnşallah dönerler kolaylıkla doğururuz . Bende tekmelerini vajınamda hissediyorum bu yüzden 🥲