Mrvemr3449 gerçekten çok kötü bir şey aşırı can yakıyor ben sıcak suya oturuyordum kovaya doldurup birde arada kantoron yağı Arada da hametan kullanıyordum şuan 2.ci hamileliğindeyim ara ara çıkıyor bi geliyor bi gidiyor aynı şeyleri yapıyorum hafifliyor sonra geçiyor maalesef kesin geçiricek bir şey yok ama en azından hafifleticek arada rahatlatacak şeyler bul her bünye aynı değil maalesef deneye deneye kendine uyanı bulucaksın 😊