busra05_ Teşekkür ederim hepimiz inşallah. 🙏🏻🌸Bu arada gebeliğin başından beri ben de hep ağrı vardı adet sancısı gibi ağrılar bazen hafif bazen daha şiddetli ama bu anlattığım ekstra bir ağrıydı. Şiddetli ve farklıydı. Zaten ondan sonra 15 haftadan adet ağrılarıda geçti gibi aşırı hafifledi 🌸