Baby_B Canoski_1 bana 13.haftadan sonra baslandi Eksiklik varsa ondan erken baslamissindir Tahlil yapildi mi
Mavi_rella Canoski_1 bende kullanıyorum o ilacı çok sevdim ben ferrumu o kadar demir ilacı kullandım onun dışında hepsi beni kabız yaptı umarım sizede daha iyi gelir 🌼
Eelliiff1234 Canoski_1 banada aşağı yukarı o haftalarda başlandı 11-12 haftalardaydı sanırım. 23 haftalığım hala kullanıyorum. Tahin pekmez yiyebiliyorsanız yiyin ondan bol bol ben yiyemiyorum mecbur ilaca devam
Pinarkorkmazer Canoski_1 ben 5 haftalık hamileliğimden beri kullanıyorum demir eksikliğim de yok doktor önlem amaçlı verdi