ozgyrs Kızlar selam.. 24. Haftamızdayız. Sol ayagım cok şişiyor ve ustune basınca acıyor🥺 masa basında calısıyorum hareketsizlikten mi diye dusunuyorum ama sağ ayagımda cok sıkıntı yok😐 basına gelen var mı? Şimdiden teşkkür ederim 🙏🏽
Kumral60 ozgyrs Canim arkadasinda ayaginda sislik vardi bir tanesinde doktoruna soyledi test yapildi bir doktoruna danismani oneririm protein kacagi cikti onda.
Kumral60 ozgyrs canim doktoruna arayip sorma sansin yoksa eger aile hekimine ebene gidip soyleyebilirsin yardimci olurlar daha varmis cunku kontrole.