user5213269953 bebekle beraber rahim de büyüyor bu yüzden kasılmalar, batma gibi hisler çok normal. Rahim büyüdükçe kasılıyor, ağrı yapıyor. Magnezyum değeriniz nasıl bilmiyorum ama bana doktorum 28.haftadan sonra suya atılıp eriyen magnezyum ilacından vermişti, onu içtikten sonra baya azalmıştı kramplarım