Shnkh Ozgeeeeeew ben doğan ak hocaya gdyrm çok memnunum tavsiye üzerine gtmstm iyikide gtmsm çok ilgili ne sorsan cevap veryr
yuzirneym Shnkh Shnkh doğan hocadan ben de çok memnun kaldım, özel hastane seviyesinde ilgilendi. Her şeyi anlattı
Kbradll Genelde bütün doktorları iyi Ayşegül hocayı pek beğenmedim ama Hüseyin Özyurt doğan ak Çağatay göçen falan harikaydı