E_Duha Kızlar elimde bi kutudan fazla oksapr 0.4 var trabzon sürmenede yaşıyorum isteyene ücretsiz verrim yakın olup almak isteyen olursa yazsın 37. Haftamda doğum yaptım ve kaldı çöpe gitsin istemem pahalı ilaç
YgzAlp2536 E_Duha size bişy sorabilr miyim? Ben şuan gebeyim 2 düşüğüm oldu şuanda boş gebelik gibi görünüyor. APTT diye bi kan değeri var benim o düşük çıktı. Bakıyorum oğlumu doğduğum zaman yüksekmiş ama bu gwbwlikte düşük. Bu kan pıhtılaşması mı demek?
E_Duha YgzAlp2536 onu genetikten baktırabilirsiniz ancak benim 3 düşüğüm oldu hamileliklerim de kalp atısını duyup 8/12. Haftada hep gelişemeyip düşük oluyordu ilk hamilelikte sorun yaşamamış olmanız ikincide yaşamazsınız değil çevremde ilkinde sorun yaşamayıp ikincide kan pırtılaşması yaşayan var direk genetiğe randevu alıp tahlil verin istersenz
YgzAlp2536 E_Duha teşekkür ederim cevabın için. genetikten randevu nasıl alınıyor acaba. E nabız üzerinden mi?