Bade90 gebeliğin ilk bir iki ayında ilaçların ya hep ya hiç etkisi varmış yani bu kremden bebeğiniz zarar görecek olsa gebeliğiniz düşükle sonuçlanırmış zarar görmediyse de herşey yolunda devam edermiş yani inşallah bi sorun yoktur diye düşünüyorum bende antibiyotik kullanmıştım gebe olduğumu bilmeden bide tek kullanımlık bi şase vardı idrar yolu enfeksiyonu için gebelikte kullanılmaması gereken bişey olmadı çok şükür🙏🏼