igvescarim  İlk başta 2. Çizgi yoktu sonradan çıktı ama ne kadar sonra çıktı bilmiyorum kuruma çizgisi böyle mi oluyor acaba
zlemceylan igvescarim testinin markası prodoctor mu canım adetine kaç gün var ? Ben var gibi görüyorum beta değerin düşük bayapı yüksek ihtimalle sonradan görünmüş 🥰
igvescarim zlemceylan bence sizin dediğiniz marka değildi . Bat a 4 gün var. Bende var gibi hissediyorum ama sadece his 🥰 bugün test yapacam tekrardan herşeyin hayırlısı artık 🤍
Yaprakunallar Kızlar benim bat 28 öğlen test yaptım ilk 5 dk baktım tek çizgiydi kenara koydum üzüldüm skaam bi bakayım dedim ikinci çizgi var ama beyaz kuruma çizgisimi sizce? İdrar kabında 20 sn tuttum