Kardelencuce Hamileyken corasprin kullanan varmı acaba gebelik tansiyonundan dolayı kullanıyorum kullanan varmı kaçıncı haftaya kadar kullandınız
kubra5834 Kardelencuce ben kullandım canım 13. 14. Hafta da mı ne verdiler 33 e kdr kullandım ama tansiyon için değildi benim ki.
TugceOrak Kardelencuce pıhtılaşma olduğu için her gün kullanıyorum. Şuan 11+5im ne zamana kadar kullanacağımı kesin olarak bilmiyorum, doktorum nasıl derse öyle ilerleyeceğiz
Hil123 Kardelencuce 9 haftadan beri kullanıyorum ilk gebeliğimdeki tansiyon dan dolayı 36 da kesicez dedi doktorum her aksam 10 da içiyorum
Rmysaefe Pıhtılaşma için gebeligimi ilk ogrendigimde vermişti doktor 34. Haftada bıraktım şuan 36 haftaligim
Guzelanne56 Rmysaefe igne falan kullanıyormusunuz bırakmışsınız ilacı bende ¾ güne bırakıcam ama korkuyorum
Rmysaefe Guzelanne56 ignede kullaniyorum onu birakmadim doğuma kadar kullanılan ama coraspirin 34 de doktorum bıraktırdı korkmayın doktorunuz nasıl uygun görmüşse onu yapar zaten Allah’ın izniyle rabbim size ve bebeğinize sağlık versin güzel düşünün
Guzelanne56 Rmysaefe Allah razı olsun ınsallah yarım görüşmeye gıdecegım zaten umarım bebegım ıcın en ıyısı neyse o olur❤️
Nihalblt Kardelencuce 22. Haftamda ayrıntılı ultrason sonrası verdi, bebeğe az kan gönderiyormuşum küçük kalıyormuş o yüzden, 27. Haftamdayım şuan 1 ocağa kadar kullanıcam
Canoski_1 Haftamdan beri kullanıyorum hamilelikten önce hipertansiyon tanım var ne zamana kadar kullanacağım hakkında fikrim yok🤷♀️ 9+4 hamileyim şuanda 🤰🏻💖 sağlıcakla kucağımıza alalım bebeklerimizi 🫶