minnos1mom
Canım öncelikle geçmiş olsun❤️ normal doğum yaptıysan rahim kendini anca toparlamış ve sarkma olduysa belirtileri şimdi yaşanmaya başlamış olabilir.
İnşallah inşallah değildir, ama ben de normal doğum yaptım, iri bir bebekti 4,5 kilo. O sebepten rahim ve idrar torbası sarkması yaşadım. Oğlumla evde oynarken koştururken bile damla damla akıyor farketmeden. Hapşurunca falan çamaşırım hemen ıslanıyor. Doktora görün, eğer yaşın, yaşantın müsaitse hemen ameliyat ediliyor.
Umarım enfeksiyon gibi daha masum bir sebeptendir